Nakış Dergileri

31 Mart 2013 Pazar

Bir kanaviçe kalp daha...

    Şubatta ilk defa çarpı işi bir kalp işlemiştim, çok sevdiğim AMAP tasarımlarından... Martta da devam edeyim dedim. Küçük projeler hızlı işleniyor, bıktırmadan bitiyor...
   Bu kalp tasarımı da ilk görüşten âşık olduğum bir şeydi. Çizgi çizgi desenine bayılmıştım... 7 Mart gecesi, uyku tutmayınca, ani bir kararla işleyeyim dedim ve hemencecik de işe koyuldum. Evdeki iplik stoklarımdan DMC 815 çıkmadı, Anchor'un "muadili" olan 22 numaralı rengi ("burgundy") kullanmak zorunda kaldım. Renkler tam olarak birbirinin aynısı değilmiş, bayağı bir ton farkı varmış (sonradan kontrol ettim). Birkaç günde (sadece akşamları işleyebildiğim halde) bitti, iki buçuk hafta da fotoğraf çekilmeyi bekledi...


   Austrian 1 adını taşıyor.  "coeurs de Bleu de Chine" (coeur "kalp" demekmiş, Fransız tasarımcıları aşkına Fransızcayı da sökeceğim bu gidişle ;") ) koleksiyonundan, ki ben hepsine âşığım... Bu kalp tasarımını Just Cross Stitch dergisinden aldım. 18 ct. kırık beyaz (= antique white) etamin üzerine 2 iplikle işledim. Daha sonra bu motifi kullanarak yastık yapmayı düşünüyorum...

   Ankara'da bugün hava harika olacakmış... Herkese mutlu, bol güneşli, sakin bir pazar günü geçirmesini dilerim! 

6 yorum:

  1. Wonderful stitching.

    Greetings Grit

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much, dear Grit! You're very kind!

      Sil
  2. Cok guzel oldu! Tebrikler!

    YanıtlaSil
  3. merhabalar
    sevgili colettenin son paylasiminda isminiz gecti....hemen actim buyuk merakla...ama size daha evvvel uye oldugumu gordum:)
    bu aralar o kadar cok arastiriyordumki :(jeremiah junction:)
    benim icin super oldu
    uzun uzun blogunuzda gezinicem...
    kocaman sevgiler bahcemden

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Yasemin Hanım,
    Kaneviçe işlemeleriniz çok güzel olmuşlar,nedense etamin ve kanaviçe işlemeleri bana çocukluğumu hatırlatır.Ogünlerde ablalarımız kanaviçe işlemeli çeyizlerle sandıklarını doldururlardı.Şimdi nerde o elişleri... Canım ellerinize sağlık.İyi hafta sonları diliyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...