Nakış Dergileri

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Eski fincanlara ikinci hayat

   Biz, hanımlar, pek sık güzel, narin, harika desenli fincanlara âşık oluruz ;). O fincan takımlarını seve seve kullanırız, ama maalesef dikkat etsek de zamanla fincanlar kırılıyor, takımlar bozuluyor... Ben şahsen sonuna kadar takımın kalanına kıyamıyorum, atamıyorum o güzelim fincanları - bazen içine minik kaktüsleri dikerim, bazen sadece süs olarak bir rafa koyarım... Bir de böyle ilginç bir kullanım alanı buldum ki, şaşırdım doğrusu. Şu resimdeki gibi bir mutfak süsü yapmak hayyatta aklıma gelmezdi!


2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Bir zamandır blogunuzu takibe almıştım. Doğrusu çarpı işleri ile ilgiliyim ama bu mutfak aksesuarı görsel olarak çok hoşuma gitti. Hem merhaba demiş olayım hem de bu keyifli paylaşım için teşekkür edeyim istedim.

    Sevgilerimle,

    Nurdan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...